YouTube SEO: How to Rank #1 in YouTube
YouTube SEO: How to Rank #1 in YouTube
"خود ، یہ ناگزیر ہے" اس سے پہلے کہ آپ کی ریکارڈنگ یوٹیوب میں درج ہو جائے اور نقطہ نظر کا ڈھیر لگ جائے۔ "صرف ایک ہی مسئلہ تھا ، یہ کبھی نہیں ہوگا۔ سچ کہا جائے ، میری ریکارڈنگ پر قابو پانے کے باوجود ، میرے نقطہ نظر کو مشکل سے منتقل کیا گیا۔ ایک دن میں نے یوٹیوب کے ماہرین کی نصیحت کی پیروی کو روکنے کا انتخاب کیا۔ اس طرح ، میں نے اپنے جراثیم سے پاک لباس پہنا اور یوٹیوب SEO کے موضوع کا خود حساب کرنے لگا۔ ہم یہ کیسے کریں گے۔ میں نے کیچ فریز ، ویڈیو کی لمبائی ، پریزنٹیشنز ، لیبلز ، اور پھر کچھ کے مختلف مرکب آزمائے۔ میرے لیے چیزوں کو ترتیب دینے کے لیے عملی طور پر مسلسل ٹیسٹنگ کی ضرورت تھی۔ اس نسخے نے فوری طور پر میری درجہ بندی ، نقطہ نظر ، حامی اور ٹریفک تیار کیا۔ فی الحال میرے لیے یہ بہترین موقع ہے کہ میں آپ کو نو متاثر کن تکنیک دکھائے جو میں نے استعمال کی ہیں۔ h طریقہ کار نمبر ایک ، اپنے کیچ فریز کو فرنٹ لوڈ کریں۔ بہت سارے لوگوں کو احساس ہے کہ آپ کو اپنے ویڈیو ٹائٹل میں اپنے معروضی واچ ورڈ کا استعمال کرنا چاہیے۔ کسی بھی صورت میں ، آپ جس بات کا یقین کر سکتے ہیں وہ یہ ہے کہ یوٹیوب ان الفاظ پر زیادہ وزن ڈالتا ہے۔
اپنے عنوان کے آغاز میں دکھائیں۔ مثال کے طور پر ، فرض کریں کہ آپ کو اپنے ویڈیو کو کولڈ مکس ایسپریسو کی درجہ بندی کرنے کی ضرورت ہے۔ اکثریت اس طرح کے عنوان کو استعمال کرے گی۔ فی الحال ، یہ عنوان خوفناک یا کچھ بھی نہیں ہے۔ پھر بھی ، آپ بغیر کسی کھینچ کے اس عنوان کو نمایاں طور پر زیادہ SEO دوستانہ بنا سکتے ہیں۔ سامنے والے اسٹیک واچ ورڈ کے ساتھ ایک عنوان کچھ اس طرح نظر آئے گا۔ سچ کہا جائے یہ چھوٹی سی ٹپ قابل تعریف طریقے سے کام کرتی ہے ، کہ میں عمومی طور پر اپنے ٹائٹلز کی مکمل طور پر فرنٹ لوڈ واچ ورڈز کروں گا۔ اس کے ساتھ ، یہ ہمارے بعد کے طریقہ کار کے لیے مثالی موقع ہے ، ویڈیو وابستگی کے اشاروں میں مدد کریں۔ پچھلے سال ، میں نے اب تک کی سب سے بڑی یوٹیوب پوزیشننگ متغیر توجہ مرکوز کی۔ خاص طور پر ، ہم نے 1.3 ملین یوٹیوب لسٹ آئٹمز کو توڑ دیا تاکہ کچھ ریکارڈنگ کو زیادہ درجہ دیا جائے۔
دوسروں کے مقابلے میں. ویسے بھی ، ہم نے کیا دریافت کیا؟ ہم نے پایا کہ عزم کے ڈھیروں کے ساتھ ریکارڈنگ ریکارڈنگ سے آگے نکل گئی جس میں بہت زیادہ وابستگی نہیں ملی۔ سب کچھ ، عزم کے جھنڈے قطعی طور پر کیا ہیں؟ کمٹمنٹ سگنلز پیشکشوں ، پسندیدگیوں ، ریمارکس ، اور خریدنے جیسی چیزیں ہیں۔ بنیادی طور پر ، کسی بھی موقع پر جو کوئی آپ کے ویڈیو کے ساتھ اپنی طرف کھینچتا ہے ، یہ یوٹیوب کے لوگوں کو ظاہر کرتا ہے کہ وہ اس ویڈیو کو پسند کر رہے ہیں۔ ہماری معلومات سے پتہ چلا ہے کہ ریمارکس کسی دوسرے عزم سگنل سے زیادہ درجہ بندی سے جڑے ہوئے ہیں۔ انکوائری یہ ہے کہ ، آپ اپنی ریکارڈنگ پر مزید افراد کو کیسے تبصرہ کر سکتے ہیں؟ جانچ کے بوجھ سے ، میں نے دریافت کیا ہے کہ ایک انتہائی واضح کال کرنا۔
آپ کے ویڈیو کے اختتام کی طرف سرگرمی ، بہترین کام کرتی ہے۔ زیادہ تر یوٹیوبرز پریرتا کا ایک روایتی ذریعہ استعمال کرتے ہیں جیسے "ایک تبصرہ چھوڑیں" یا "مجھے اپنی رائے بتائیں۔" لیکن میں نے سرگرمیوں کو اس انتہائی واضح کال کا سراغ لگایا ہے جو بہت بہتر کام کرتا ہے۔ اس طرح ، ایک روایتی کے بجائے ، "ایک تبصرہ چھوڑیں" ، اپنے دیکھنے والے کو تبصرہ کرنے کے لئے کچھ واضح دیں۔ مثال کے طور پر ، اس ویڈیو کے اختتام کی طرف ، میں نے اپنے دیکھنے والوں سے پوچھا کہ ویڈیو میں سے کون سی دو تکنیک وہ پہلے آزمانے جا رہے ہیں۔ چونکہ میں نے ریمارکنگ کو بہت آسان بنا دیا ہے ، اس ویڈیو نے بہت سارے ریمارکس کو ڈھیر کر دیا ہے۔ ہمارا تیسرا طریقہ یہ ہے کہ ویڈیو لیبل کے لیے ٹیب نسخہ استعمال کریں۔ یوٹیوب پر ویڈیو لیبل کے ساتھ یہ انتظام ہے۔ ہمارے پوزیشننگ متغیر جائزے کے مطابق ، لیبل اتنے اہم نہیں ہوتے جتنے پہلے ہوتے تھے۔ تمام چیزوں پر غور کیا جاتا ہے ، لیبلز کا دراصل اثر ہوتا ہے۔ ان خطوط کے ساتھ ، ان میں کچھ توانائی لگانا فائدہ مند ہے۔ حیران کن طور پر ، بہت سارے لوگ۔